Alueasiamiehen ja Tehyn keskustoimiston päällekkäisyyksien vuoksi joudumme perumaan 29.11.17, klo 17 suunnitellun jäsenillan. Ilmoitamme heti uuden ajankohdan, kun saamme päivän tietoomme. Tehy ao 500
Ensimmäinen vuosi Tehyn Essoten ammattiosastolla alkaa olla loppusuoralla ja vuoteen on mahtunut paljon. Edunvalvonnallisesti olemme saaneet paljon aikaan, mutta paljon on vielä keskenkin. Nyt voit lukea päätoimisen varapääluottamusmiehen terveisiä.
Päivittäkää sähköpostiosoitteenne ystävällisesti!
Tervetuloa Tehy ao 500 syyskokouksen 23.11.17 klo 18.00 Lounaskahvila Ramiin. Ilmoittautuminen päättyy 7.11.
Tehyn vaaleissa valittiin 83 edustajaa valtuustoon, joista yksi on Tehy ao 500 pj Kalevi Savolainen. Onnea Kalevi!
Tehy arpoo valtuuston vaaleissa äänestäneiden ao 500 jäsenten kesken 10 kpl S-ryhmän 100e arvoisia lahjakortteja. Arvonta suoritetaan viikolla 41, eli ensiviikolla. Voittajat julkaistaan ao 500 kotisivuilla, kun arvonta on suoritettu. Voittajille ilmoitetaan asiasta myös henkilökohtaisesti. Onnea arvontaan!
Tehyn valtuustonvaaleissa äänestäneiden kesken arvotaan 10 kpl 100 € S-ryhmän lahjakortteja. Muistakaa äänestää !
Tehyn Etelä-Savon soten ammattiosaston ehdokkaina ovat lvm, ao pj Kalevi Savolainen (vaalinumero 489) sekä th, klö Maritta Mynttinen (vaalinumero 303). Vaalit alkavat 11.9.17, äänestys päättyy 28.9.17. Tehy on lähettänyt kaikille äänioikeutetuille postitse äänestysohjeet sekä -kupongit. Tehy arpoo kaikkien äänestäjien kesken yhden 3000e ja kaksi 1000e arvoista matkalahjakorttia. Vaikuta tulevaisuuteen - äänestä Tehyn valtuustovaaleissa. Tehy ao 500
Sijasena toimii varapääluottamusmies Johanna Puhakka; johanna.puhakka@essote.fi tai puhelimitse 044-3516514