Ylityö- ja vuoronvaihtokielto alkaa keskiviikkona 26.9.2018 klo 6.00 ja päättyy perjantaina 28.9.2018 klo 23.59. Tehy on julistanut kaikkia jäseniään koskevan ylityö- ja vuoronvaihtokiellon. Virkasuhteiset tehyläiset eivät ole kiellon piirissä. Asian tiimoilta voi olla yhteydessä omaan ammattiosastoonne !
Kunta-alan Tehyläisten jäseniltakiertue Mikkelissä 12.3.2018, klo 17-19 (iltapala klo 16) Original Sokos Hotel Vaakunassa. Ilmoittautua voi mm. ao:n sivuilla olevan linkin kautta. Tehy on tiedottanut jäsenistöään kiertueesta myös aiemmin lähetetyllä sähköposti viestillä. Viestissä on ilmoittautumislinkki tapahtumaan.
Katso Tehyläisten ehdokkaiden esittelyt kirjautumalla sivustolle. Esittelyt löytyvät kohdasta työsuojeluvaalit 2018.
Kunta-alalle saavutettiin neuvottelutulos 8.2.18, jonka valtuusto hyväksyi yksimielisesti seuraavana päivänä. Maanantaina 12.2.18 klo 11:00 Tehyn pj Millariikka Rytkönen sekä edunvalvonta johtaja Else-Maj Kirvesniemi avaavat Facebookin live tilassa kunta-alan sopimusratkaisua. Jos olet estynyt katsomasta live-esitystä Facebookista ko. ajankohtana, ei hätää. Esitys tulee myöhemmin You Tubeen. Ao 500 sivulle lisätään myöhemmin linkki, josta pääsette katsomaan esityksen You Tubesta.
Kuntasektorilla noudatettava kunnallinen virka- ja työehtosopimus päättyi 31.1.2018. Neuvotteluja uudesta työehtosopimuksesta on käyty joulu-tammikuun ajan, mutta neuvottelut keskeytyivät 4.2.2018. Neuvotteluja vauhdittaakseen Tehy ry ja SuPer ry ovat julistaneet koko kuntasektorilla työskentelevää jäsenistöään koskevan ylityö- ja vuoronvaihtokiellon. Ylityö- ja vuoronvaihtokiellon ulkopuolella ovat virkasuhteiset jäsenet. Ylityö- ja vuoronvaihtokielto alkaa tiistaina 6.2. klo 7.00 ja on voimassa toistaiseksi.
Ajankohtaisin tieto löytyy aina www.tehy.fi/palkatkuntoon. Seuratkaahan siis tätä sivustoa. Kannattaa huomioida, että mediassa voi liikkua väärääkin tietoa. Joten luotetaan Tehyn omiin viestintäkanaviin. -Johanna Puhakka, pääluottamusmies Lisäys: Jäsenhuoneesta löytyy Jäsentiedote 2.2.18
Hyvää Joulua! (24.12.2017)
Tehyn Etelä-Savon soten ao:n hallitus kiittää jäsenistöään kuluneesta vuodesta, sekä toivottaa jäsenistölleen hyvää joulua ja onnellista uuttavuotta!
Ilmoitus Tehyn luottamusmiehistä, kts. liite.
Tervetuloa jäseniltaan ke 10.1.18, klo 16:30 Mikkelin hyvinvointikampuksen auditorioon. Tilaisuuden aiheena ovat yleistyöaikaan liittyvät lepotaukokäytännöt. Tilaisuuteen tulee Tehyn keskustoimistolta Neuvottelupäällikkö Riikka Rapinoja. Ennen tilaisuutta kahvitarjoilu alkaen klo 16:00, jonka vuoksi ilmoittautuminen ammattiosaston nettisivujen kautta. Tehyn Etelä-Savon soten ao:n hallitus.