TYÖAIKAMUUTOS (6.11.2015)
Työnantaja on päättänyt siirtää työntekijöitä yleistyöaikaan. Nyt kannattaa kaikkien joita asia koskettaa käydä lukemassa mitä omassa työsopimuksessa lukee kohdassa, työaika. Jos siinä lukee jaksotyö tai muodollinen jaksotyö ota yhteyttä pääluottamusmieheen. Tulemme järjestämään asian tiimoilta joulukuussa jäsentilaisuuden. Lukekaa myös uusimmasta Tehy-lehdestä juttu "Onko ruokataukosi työaikaa?" Jäsenhuoneesta löytyy ammattiosastojen yhteinen kannanotto asiasta työnantajalle. Lisätietoja pääluottamusmiehelta terhi.vaisanen@esshp.fi tai 0443516532
Ilmoittautumiset jäsenhuoneessa 19.11 mennessä:
PERUTTU vähäisen osallituja määrän vuoksi! Tule verkostoitumaan oman alueesi fysioterapeuttien kanssa! Illassa käsitellään ajankohtaisia ammatillisia asioita sekä edunvalvontaa. Olet tervetullut iltaan, olitpa yrittäjä, töissä julkisella tai yksityisellä sektorilla. Tilaisuus on avoin kaikille fysioterapeuttitutkinnon suorittaneille ja alaa opiskeleville
Jotta saat Tehy tiedotteet ja tiedot mahdollisista paikallisista toimista.
Ilmoittautumiset keskiviikkoon klo 12.00 mennessä
Varapääluottamusmies Jari Rantasen tavoittaa sähköpostitse jari.rantanen@esshp.fi tai puhelimitse 040-3596615.
Arvonnan suoritti Tehyn jäsenrekisteri.
Uusi jaksotyö (23.6.2015)
Käy jäsenhuoneessa, luottamusmies-osiossa tutustumassa videoiden avulla uudistukseen.