Olettehan huomioineet, että työaikapankki tulee mahdolliseksi 28.3.2016 alkaen kaikille niille työntekijöille, jotka ovat jaksotyössä tai yleistyöajassa. Jokainen työntekijä päättää henkilökohtaisesti haluaako liittyä työaikapankkiin ja mitä hän haluaa pankkiin kerätä. Laitamme paikallisen sopimuksen tänne ammattiosaston sivuille mahdollisimman pian. Terkkusin Terhi plm
Voit vielä illmottautua varalle jonoon jäsensivujen kautta(jos tulee peruutuksia)
Ilmoittautumiset jäsensivujen kautta
Ilmoittautuminen jäsensivujen kautta 4.3 alkaen
Nyt voit kysyä yleistyöajasta ja kysymyksiin vastataan mahdollisimman pian. Kysymys-palsta löytyy jäsenhuoneesta yleistyöaika osion alta. Aurinkoista talvea kaikille! Terhi pääluottamusmies
Aika: Lauantaina 30.tammikuuta, 2016 Paikka: Koulutuskeskus Fellmannia, Kirkkokatu 27, Lahti Aikataulutettu ohjelma liitteessä.
Yleistyöaika (31.12.2015)
Jäsenhuoneessa on nyt erikseen luotu osio yleistyöaikaa koskevista asioista. Käykäähän kurkkaamassa. Asioita lisätään sinne pikku hiljaa.
Toivottaa ammattiyhdistyksen hallitus
Käy tykkäämässä: Tehyn Etelä-Savon sairaanhoitopiirin ao
Jäsentilaisuus (12.11.2015)
Tehyn Etelä-Savon sairaanhoitopiirin ammattiosasto järjestää jäsentilaisuuden Tiistaina 15.12.2015 Mikkelin keskussairaalan auditoriossa Tilaisuus alkaa klo 15.30 Aiheena on yleistyöaika Ei tarvita etukäteen ilmoittautumista, mutta muistathan ottaa jäsenkortin mukaan. Lämpimästi tervetuloa!